مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:252019-12-16سياسي

مشارکت بیمه ایران در محرومیت زدایی از سیستان و بلوچستان


عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران گفت: تلاش می کنیم با شناسایی و شناخت از ظرفیت های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی از این منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران سیستان و بلوچستان، دکتر رضا کاظمی عضو هییت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هدف از سفر به استان تلاش برای محرومیت زدایی و سرمایه گذاری در این استان است.

کاظمی افزود: بنا داریم با هماهنگی استاندار و فرمانداران شهرستان های تابعه استان ، ظرفیت های سرمایه گذاری را شناسایی و در صورت سودآور بودن مشارکت موثر انجام دهیم.

وی اضافه کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است و بنا داریم این ظرفیت ها را به ظرفیت بالفعل تبدیل نماییم.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار کرد: بیمه در جوامع کنونی ریسک زندگی و سرمایه گذاری را کمتر می کند و جایگاه بیمه در شرایط فعلی کاملا مشهود است.

بیمه ایران بیمه تضمین شده ای در کشور است احمدعلی موهبتی افزود: بیمه ایران بیمه تضمین شده ای در کشور است و از نظم خوبی برخوردار است و اثرگذاری خوبی دارد.

وی در راستای رونق صنعت بیمه در استان توصیه هایی عنوان کرد و گفت: شرکت های بیمه ای که پروژه ها را بیمه می کنند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیمه ایران در محرومیت زدایی از سیستان و بلوچستان

مشارکت بیمه ایران در محرومیت زدایی از سیستان و بلوچستان