مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 04:452019-12-16سياسي

آغاز ثبت نام در مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری


ثبت نام در مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بخیتاری، رییس جهاد دانشگاهی استان گفت: ثبت نام این مسابقات تا نیمه بهمن امسال ادامه داردوعلاقه مندان برای ثبت نام می توانند به وب سایت جهاددانشگاهی استان به نشانی jchb.

ir مراجعه و یا به دفاتر فرهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان مراجعه کنند.

سیروس رضایی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با هدف تمرین گفتگو، ترویج هم تحملی، ایجاد فضای مناسب برای آزاداندیشی و طرح افکار و نقد منطقی برگزار می شود.

وی از شرکت تمامی دانشجویان دانشگاه های استان اعم از دولتی و غیردولتی و در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند در این مسابقات خبر داد رییس جهاد دانشگاهی استان افزود: تاکنون 4 دوره از این مسابقات در سطح استانی و یک دوره به صورت منطقه ای در استان برگزار شده است، رضایی افزود: مرحله استانی مسابقات مناظره در اسفندماه جاری و به صورت حذفی از مرحله مقدماتی تا مرحله نهایی (فینال) برگزار می شود و در نهایت حداقل سه تیم به عنوان تیم های برتر انتخاب و با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی مورد تقدیر قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری

آغاز ثبت نام در مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری