مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 03:552019-12-16ورزشي

پیش بینی اکیپ از آینده توخل با پاری سن ژرمن


روزنامه معتبر فرانسوی تاکید کرد که توماس توخل فصل پایانی حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن با هدایت توماس توخل در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

پاری سن ژرمن در رقابت های لیگ فرانسه با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود 10 امتیاز اختلاف دارد.

این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم به عنوان تیم نخست توانست به دور بعد راه پیدا کند آن هم در شرایطی که رئال مادرید را در گروه خود داشت.

روزنامه اکیپ با وجود نتایج خوب پاری سن ژرمن از فصل جاری به عنوان آخرین فصل حضور توماس توخل در پاری سن ژرمن سخن به میان آورد.

اکیپ نوشت: سرمربی آلمانی اگر نتواند در فصل جاری هم با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد از کار برکنار خواهد شد البته ممکن است که اخراج توخل حتی قبل از پایان فصل هم باشد.

سران پاری سن ژرمن باتوجه به ناراحتی بازیکنان بزرگ تیم از جمله ام باپه و کاوانی از توخل منتظر یک ناکامی از این مربی هستند تا او را از کار برکنار کنند.

کاوانی از شرایط خود در پاری سن ژرمن راضی نیست و در آستانه جدایی قرار دارد و از طرف دیگر هم ام باپه ستاره جوان تیم هم از تعویض های اخیر خود در دقایق پایانی ناراحت شده و خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی او به گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اکیپ از آینده توخل با پاری سن ژرمن

پیش بینی اکیپ از آینده توخل با پاری سن ژرمن