مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 21:252019-12-15بين الملل

گراهام: شکست استیضاح، ترامپ را قدرتمندتر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکایی روز یکشنبه گفت معتقد است که فرآیند استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به زودی شکست می خورد و نه تنها ترامپ را تضعیف نمی کند، - یکی از متحدان رییس جمهور آمریکا در سنا می گوید شکست فرآیند استیضاح موجب ترسیم چهره ای قدرتمندتر از ترامپ می شود، چراکه او محکم ترین مشت را از دموکرات ها خورده، اما همچنان ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکایی روز یکشنبه گفت معتقد است که فرآیند استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به زودی شکست می خورد و نه تنها ترامپ را تضعیف نمی کند، بلکه به ترسیم چهره ای قدرتمندتر از او در چشم رهبران خارجی خصوصا در غرب آسیا منجر می شود.

گراهام که بعد از سفر به قطر با روزنامه واشنگتن تایمز صحبت می کرد، در پاسخ به سؤالی در مورد تبعات استیضاح گفت، این فرآیند را از حالا شکست خورده خوانده و گفت: رییس جمهور از لحاظ سیاسی قدرتمندتر می شود.

فکر می کنم آدم های این منطقه این احساس را داشتند که اگر به کسی ضربه ای قدرتمند بزنید و آن فرد آن ضربه را رد کند، در آن صورت آن فرد قدرتمندتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گراهام: شکست استیضاح، ترامپ را قدرتمندتر می کند

گراهام: شکست استیضاح، ترامپ را قدرتمندتر می کند