مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 19:202019-12-15اقتصادي

نقش کلیدی بندر چابهار در تامین کالاهای اساسی استان های شرقی کشور


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار می تواند نقش کلیدی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز استان های شرقی کشور ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی در جریان بازدید استانداران سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار که در راستای بازید از توانمندی های سواحل مکران انجام شد، اظهار داشت: اهمیت سواحل مکران به دلیل قرارگیری بزرگترین بندر اقیانوسی کشور که می تواند نقش بسزایی در تقویت اقتصاد دریایی کشور ایفا کند دوچندان شده است.

به گفته وی، سواحل مکران با وجود 2 بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری امکان پهلوگیری، تخلیه و بارگیری کشتی های اقیانوس پیما و همچنین رونق گردشگری را دارد، در حالی که وجود چنین جذابیتی در دنیا بی نظیر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در صورتی که با یک برنامه هدفمند زیرساخت های دریایی، بندری، ریلی، جاده ای، گردشگری و مراکز تفریحی، به خصوص در زمینه حمل نقل دریایی و ترافیک بار و کالا در این منطقه فراهم شود سواحل مکران به یک قطب جهانی در حوزه های اقتصاد و گردشگری دریایی تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی بندر چابهار در تامین کالاهای اساسی استان های شرقی کشور

نقش کلیدی بندر چابهار در تامین کالاهای اساسی استان های شرقی کشور