مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 18:352019-12-15اجتماعي

ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از اواخر وقت فردا


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از اواخر وقت فردا با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه و نفوذ پرفشار سطح زمین، به تدریج آسمان استان ابری و مه آلود شده و دمای هوا نیز 4 تا 6 درجه سلسیوس کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، از اواخر وقت فردا با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه و نفوذ پرفشار سطح زمین، به تدریج آسمان استان ابری و مه آلود شده و دمای هوا نیز 4 تا 6 درجه سلسیوس کاهش می یابد.

وی افزود: طی فردا جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری و در غالب مناطق استان همراه با وزش باد ملایم تا متوسط  را شاهد خواهیم بودکه در اواسط روز وزش باد جنوبی گاهی با سرعت تند در مناطق مرکزی باعث افزایش چند درجه ای دمای هوا نیز می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با فعالیت سامانه بارشی در روز سه شنبه در مناطق مرکزی و جنوبی استان به ویژه دامنه های کوه سبلان و کوه های باغرو در جنوب استان بارش باران و برف توام با وزش باد خزری پیش بینی می شود.

وی گفت: با خروج این سامانه بارشی از بعدازظهر چهارشنبه، آسمان اغلب مناطق استان به تدریج صاف شده و در روزهای آخر هفته جوی پایدار با افزایش نسبی دما در سطح استان انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از اواخر وقت فردا

ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از اواخر وقت فردا