مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 18:202019-12-15سياسي

تفاهم نامه 3 استان شرقی کشور در اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان


تفاهم نامه مشارکت در طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور بین سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، موهبتی استاندارسیستان وبلوچستان در نشست مشترک با دو استاندار دیگر در چابهار به اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر برای اجرایی شدن این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح پس از انجام مطالعات دقیق و تخصیص اعتبار بزودی اجرایی می شود.

استاندارخراسان رضوی نیز به تاکید مقام معظم رهبری به اجرایی شدن این طرح اشاره کرد و گفت: در دیدارهایی که در مشهد مقدس با رهبر معظم انقلاب داشتم، ایشان بارها پیگیر اجرایی شدن این طرح بودند.

رزم حسینی اجرای این طرح را موجب تحولی عظیم در صنعت کشاورزی و صنعت شرق کشور دانست و گفت: با عزم دولت دراین زمینه، عملیات اجرایی این طرح، هرچه زودتر آغاز خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی هم به تدوین سند سازگاری با کم آبی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: براساس این سند، استان ها مکلف شده اند وضعیت منابع و مصارف آبی را ارائه و میزان مصرف شرب و صنعت را تعیین کنند.

معتمدیان همچنین همکاری استانها را موجب توسعه و پیشرفت دانست و دراین زمینه نفاهم نامه ای با استاندار سیستان و بلوچستان امضا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه 3 استان شرقی کشور در اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان

تفاهم نامه 3 استان شرقی کشور در اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان