مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:002019-12-15سياسي

اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه برگزار شد


سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه عصر امروز با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

- مرکزکرمانشاه، موحد مسئول بسیج رسانه ای سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: هزار و 156 اثر به دبیر خانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شد که در جشنواره کشوری سه اثر به عنوان برتر معرفی شدند و امروز هم از 27 برگزیده استانی در بخش های گرافیک، موشن گرافی، مقاله، یادداشت، گزارش نویسی و فیلمنامه نویسی تجلیل شد.

وی افزود: موضوعات این جشنواره شامل مقاومت، اقتصاد مقاومتی، مقابله با آسیب های اجتماعی، وحدت بین اقوام و مذاهب، رسانه تراز انقلاب، وصرفه جویی در مصرف آب بود.

محمدحسین صفارهرندی عضومجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم بسیجیان را نیرو هایی تأثیرگذار در جامعه دانست و گفت: لحظه شناسی در رسانه از اهمیت بالایی برخورداراست و این موضوع به رسانه ها ارزش و اعتبار می بخشد و دراین راستا نباید طوری نوشت که اعتبار رسانه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه باید حرمت قلم را نگه داشت، اظهار داشت: قلمی که در مسیر گمراهی مردم بکار گرفته شود، شایسته شکستن است و نه تقدیس.

صفارهرندی افزود: قلمی که در جهت منافع مردم و دستگیری از رنج دیدگان بکار گرفته نشود و در جهت تقویت بنیه صاحبان قدرت و ثروت هزینه شود، تقدس ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه برگزار شد

اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه برگزار شد