مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:002019-12-15اجتماعي

حفظ درختان در طرح تعریض بلوار شهیدهمدانی


در راستای حفظ و توسعه فضای سبز همدان در پروژه تعریض بلوار شهیدهمدانی در خروجی شمالی شهر چندین اصله درخت تنومند که در مسیر قرار داشت که با اقدام تحسین برانگیز مدیریت و همکاران سازمان سیما و منظر شهرداری انتقال داده شده است.

- عباس صوفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه جابجایی کامل درختان با قدمت زیاد از شیوه های مرسوم علمی و پیشرفته در دنیاست اظهار کرد: این اقدام مانع از قطع درختان تنومند می شود و در دستیابی به محیط زیست شهری و افزایش زیبایی کمک شایانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و توسعه فضای سبز همدان در پروژه تعریض بلوار شهیدهمدانی در خروجی شمالی شهر چندین اصله درخت تنومند که در مسیر قرار داشت که با اقدام تحسین برانگیز مدیریت و همکاران سازمان سیما و منظر شهرداری انتقال داده شده است.

شهردار همدان عنوان کرد: هدف از این اقدام حفظ و توسعه فضای سبز موجود بوده و با رعایت کامل اصول علمی و فنی بارگیری و انتقال درختان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تعریض بلوار شهیدهمدانی از جمله اقدامات مهم مدیریت شهری محسوب می شود تصریح کرد: این پروژه در راستای بهسازی، ساماندهی و زیباسازی معابر ورودی و خروجی شهرستان همدان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ درختان در طرح تعریض بلوار شهیدهمدانی

حفظ درختان در طرح تعریض بلوار شهیدهمدانی