مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:302019-12-15فرهنگي

میزبانی سینماهای خراسان شمالی از مسابقات کشتی


سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از پخش زنده ششمین دوره مسابقات کشتی باشگاه های جهان در 6 سینمای خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی ابوالحسن حیدری اظهار کرد: رقابت های جام باشگاه های جهان در 2 رشته کشتی آزاد و فرنگی در سالن وزرشی شهرستان بجنورد برگزار می شود که این رویداد مهم ورزشی به صورت زنده از سینماهای سراسر استان هم پخش خواهد شد.

وی افزود: این اقدام را در راستای دسترسی راحت تر همه هم استانی های عزیز در سینماها انجام می شود تا علاقه مندان بتوانند از این رویداد فرهنگی و ورزشی به شکل ویژه ای بهره برداری کنند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: رقابت های جام باشگاه های کشتی جهان از 27 تا 29 آذرماه در سینماهای استان  به صورت زنده پخش می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این رویداد ورزشی به سینماهای استان مراجعه کنند.

وی، خاطرنشان کرد: سینماهای گلشن، عمیق، داریوش بجنورد، سینما نسیم اسفراین، سینما غدیر شیروان و سینما اندیشه مانه و سملقان میزبان ششمین دوره مسابقات کشتی باشگاه های جهان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی سینماهای خراسان شمالی از مسابقات کشتی

میزبانی سینماهای خراسان شمالی از مسابقات کشتی