مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:202019-12-15بين الملل

حماس: به سمت آزادی ‏فلسطین گام بر می داریم


به نقل از العهد، یکی از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد: با وجود چالش های پیش رو‏، همچنان به سمت آزادسازی فلسطین پیش می رویم.

اسماعیل رضوان از رهبران ارشد حماس در مراسمی به مناسبت سی و دومین سالروز شکل گیری جنبش حماس گفت: این جنبش به رغم تمام چالش ها، به سمت آزاد سازی فلسطین گام برخواهد داشت.

ما بر پایبندی خود به اصول ملی و در پیش گرفتن شیوه و الگوی رهبران بزرگوار شهید نظیر احمد یاسین و عبدالعزیز رنتیسی و همچنین پایبندی به گزینه مقاومت برای آزاد سازی فلسطین تأکید می کنیم.

اسماعیل رضوان در پیام تبریکی به فرزندان ملت فلسطین، بر ضرورت تحقق وحدت ملی برای مقابله با تمام طرح های حذف آرمان فلسطین تاکید و اعلام کرد: ما به مقاومت نظامی، سیاسی، میدانی و وحدت ملی خود ادامه خواهیم داد تا اینکه اهداف ملت فلسطین را محقق سازیم.

رضوان درباره چالش هایی که این جنبش با آن روبه روست، گفت: چالش های بزرگی وجود دارد، نخستین آن ها اشغالگری صهیونیست ها، هدف قرار دادن بیت المقدس و فرزندان ملت فلسطین، حمایت نامحدود آمریکا از اشغالگران صهیونیست، ضعیف شدن عرب ها، تداوم محاصره غزه، ادامه دودستگی ها و اختلاف های دردآوری است که بر آرمان فلسطین تاثیر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: به سمت آزادی ‏فلسطین گام بر می داریم

حماس: به سمت آزادی ‏فلسطین گام بر می داریم