مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 21:402019-12-14ورزشي

علیپور در خط حمله تنهاست/ رادوشویچ فوق العاده بود ولی بیرانوند چیز دیگری است


پیشکسوت پرسپولیس می گوید این تیم روی نوار موفقیت قرار دارد و می تواند قهرمانی را دوباره جشن بگیرد.

- مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره بازی پرسپولیس مقابل سایپا که با برتری دو گله سرخ پوشان به پایان رسید، گفت: در نیمه اول به جز گلی که وحید امیری وارد دروازه سایپا کرد، اتفاق خاص دیگری رخ نداد.

من امیدوار بودم مثل بازی استقلال با پیکان، این بازی هم در آزادی برگزار شود تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند ولی در کل چمن زمین مسابقه کیفیت مطلوبی داشت.

او ادامه داد: در کل بازی بدی نبود و خدا را شکر که پرسپولیس توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند و نکته قابل توجه علمکرد گلر پرسپولیس در این بازی بود.

در تیم سایپا هم آقای صادقی دست به ریسک بزرگی زده و بازیکنان جوان را به خدمت گرفته است اما به نظرم مقداری در این کار زیاده روی شده است و این بی تجربگی آن ها را به قعر جدول کشانده است.

وی درباره خط حمله پرسپولیس گفت: علی علیپور در نوک حمله همچنان تنهاست و مهدی ترابی هم احتمالا به دلیل خستگی امروز نتوانست آن طور که باید حاضر شود و این موضوع در طول بازی به شدت مشهود بود.

آقای کالدرون از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیمش استفاده می کند و با توجه به این که پرسپولیس در حملات کم تعداد ظاهر می شود، به نظر من اگر احمد نوراللهی در لحظات بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیپور در خط حمله تنهاست/ رادوشویچ فوق العاده بود ولی بیرانوند چیز دیگری است

علیپور در خط حمله تنهاست/ رادوشویچ فوق العاده بود ولی بیرانوند چیز دیگری است