مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 21:152019-12-14ورزشي

تقدیر شورای شهر از حامیان بسکتبال شهرداری گرگان


شورای اسلامی شهر گرگان از کادر فنی و هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان و خبرنگاران ورزشی نویش بخصوص بسکتبال نویس گرگان تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه (23 آذرماه) با شرایطی متفاوت تر از هفته های گذشته برگزار شد به صورتی خبرنگاران در بدو حضور در جلسه از حضور افراد متعجب شدند.

این صحن با حضور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و سایر اعضای کادر فنی، هواداران این تیم و جمعی از ورزشی نویسان به منظور تقدیر از تلاش های کادر فنی و بازیکنان، هواداران و خبرنگارانی که به انعکاس اخبار و اتفاقات مربوط به این تیم می پردازند برگزار شد.

این اتفاق با تصمیم رییس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان پس از پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر پتروشیمی بندرامام رقم خورد؛ این پیروزی در شرایطی بود که روزبه ارغوان به دلیل شکستگی از ناحیه دست همراه تیمش نبود و پری پتی بازیکن آمریکایی و تاثیرگذار تیم نیز با مصدومیت شدید وارد زمین شد و کمتر کسی فکرش را می کرد شهرداری گرگان بتواند پیروز میدان شود.

تمامی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد کادر فنی و بازیکنان بر نقش بی بدیل هواداران در موفقیت های این تیم اشاره داشتند، هوادارانی که به اعتقاد سرمربی تیم و تمامی تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر شورای شهر از حامیان بسکتبال شهرداری گرگان

تقدیر شورای شهر از حامیان بسکتبال شهرداری گرگان