مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 19:552019-12-14سياسي

حضور پررنگ اصلاح طلبان در ثبت نام انتخابات و پایان ادعای «لیست نمی دهیم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، در روزهای گذشته برخی اصلاح طلبان صحبت از احتمال عدم ارائه لیست در انتخابات مجلس یازدهم کرده اند.

- حضور پررنگ اصلاح طلبان در ثبت نام انتخابات و پایان ادعای لیست نمی دهیم علی رغم اینکه برخی اصلاح طلبان مدعی هستند ممکن است در انتخابات لیستی ارائه ندهند، اما حضور پررنگ و باقدرت آن ها در ایام ثبت نام ها خلاف این مدعا را ثابت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، در روزهای گذشته برخی اصلاح طلبان صحبت از احتمال عدم ارائه لیست در انتخابات مجلس یازدهم کرده اند.

حجت الاسلام موسوی لاری نائب رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اخیرا در گفتگویی با بیان اینکه باید منتظر نتیجه بررسی صلاحیت ها باشیم و ببینیم شورای نگهبان چه تعدادی از نیروهای اصلاح طلب را تأیید صلاحیت می کند، می گوید اگر کاندیدایی نداشته باشیم طبیعتا نمی توانیم لیستی بدهیم.

در حقیقت این احتمال وجود دارد که اصلا لیستی ارائه نشود.

این قبیل اظهارنظرات سابق بر این نیز از اردوگاه اصلاح طلبان شنیده می شد.

افرادی مانند سعید حجاریان صحبت از مشارکت مشروط و شرط گذاشتن برای شورای نگهبان کرده بودند و یا چهره های تندرویی مانند تاج زاده نیز بر رای ندادن در انتخابات تاکید داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ اصلاح طلبان در ثبت نام انتخابات و پایان ادعای «لیست نمی دهیم»

حضور پررنگ اصلاح طلبان در ثبت نام انتخابات و پایان ادعای «لیست نمی دهیم»