مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 18:152019-12-14اجتماعي

اقدامات پیشگیرانه خودکشی در روستاهای مرند انجام می شود


بخشدار مرکزی مرند از وقوع 6 خودکشی در یکی از روستاهای مرند در سال جاری خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه خودکشی در روستاهای مرند انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بخشدار مرکزی مرند، ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان مرند، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش خودکشی در این شهرستان ابراز داشت: زیباسازی فضا، برگزاری کلاس های آموزشی به صورت ماهیانه، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی از اقدامات پیشگیرانه خودکشی در شهرستان مرند است.

علی نیک نفس افزود: در روستای تازه کندآخوند مرند 6 خودکشی در 3 ماهه اول امسال رخ داد که از این تعداد 4 خودکشی موفق بوده است.

بخشدار مرکزی مرند تاکید کرد: علاوه بر اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و آسیب های محیط های دانشجویی و کودک همسری یکی از عوامل اصلی دخیل در امر خودکشی به شمار می رود.

حسین محمدزاده رییس اداره بهزیستی شهرستان مرند نیز در این جلسه ابراز داشت: 11 هزار زن سرپرست در شهرستان مرند وجود دارد که 71 درصد این خانوارها در شهرستان مرند تحت پوشش مراکز حمایتی هستند.

همچنین مدیر گروه روانشناسی دانشگاه آزاد مرند هم اذعان داشت: متاسفانه خودکشی به یکی از روش های حل مسئله در شهرستان مرند تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه خودکشی در روستاهای مرند انجام می شود

اقدامات پیشگیرانه خودکشی در روستاهای مرند انجام می شود