مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:452019-12-14فرهنگي

تجلیل از خانواده شهدای هنرمند در حوزه هنری


خانواده های شهدای هنرمند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم شاهدان شیدایی تجلیل شدند.

- رییس سازمان بسیج هنرمندان گفت: شاهدان شیدایی بهانه ای شد تا از خانواده های 2 هزار و 159 شهید هنرمند که تا کنون شناسایی شده اند، تجلیل شود تا فرهنگ ایثار و مقاومت را برای نسل کنونی و نسل های آینده نهادینه کنیم.

امیر نصیربیگی ادامه داد: شهدای گرانقدر شهادت را بزرگترین هنر خود فرض کردند تا امروز در عرصه های هنری و اجتماعی ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

یکی از مادران شهدا نیز در این مراسم با خواندن اشعاری در رسای شهدا گفت: شهادت هنر مردان خداست که مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.

ابوالفضل آقاسی فرزند مرحوم محمدرضا آقاسی هنرمند معاصر و شاعر نیز قطعات شعری را اجرا کرد، همچنین علیرضا افتخاری نیز در ادامه این مراسم سروده ای درباره مقام شهدا اجرا کرد.

در این مراسم از خانواده شهیدان محمد تنگستانی، جعفر پاب، مجید جباری، حجت اله یخچالی و علیرضا قدیمی به نمایندگی از سایر خانواده های شهدای هنرمند تجلیل به عمل آمد.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار پاسدار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه، سردار پاسدار نعمان غلامی معاون اجرایی بسیج، انتظامی سرپرست معاونت سینمایی وزارت ارشاد، مهدی چمران عضو سابق شورای شهر تهران، سید محمد حسینی نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهدای هنرمند در حوزه هنری

تجلیل از خانواده شهدای هنرمند در حوزه هنری