مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-14اجتماعي

استقرار مجدد واحد های سیار تست کنارجاده ای در سطح شهر تهران


سرپرست ستاد معاینه فنی تهران از آغاز بکار واحد های سیار تست کنار جاده ای به همراه پلیس راهور در شهر تهران با شروع فصل سرما و افزایش آلودگی هوا خبر داد.

- حسین مقدم گفت: در چند ماه اخیر گروه های تست کنارجاده ای در چند مبادی ورودی و خروجی شهر تهران مستقر بوده و وضع آلایندگی خودرو ها را پایش کرده است.

وی افزود: از 683 دستگاه خودرو ارزیابی شده 88 درصد دارای معاینه فنی و 12 درصد بدون معاینه فنی بوده و پس از آزمون مجدد آلایندگی همه خودرو ها 27 درصد در آزمون آلایندگی مردود شده است.

سرپرست ستاد معاینه فنی تهران اضافه کرد: در این طرح، معاینه فنی 138 دستگاه خودرو ابطال و جهت 86 دستگاه خودرو به علت نداشتن معاینه فنی یا دودزا بودن توسط پلیس جریمه صادر شده است.

حسین مقدم گفت: درصد بالای مردودی خودرو های سنگین برون شهری در آزمون آلایندگی نشان می دهد وضع تولید آلایندگی این خودرو ها قابل تامل است و بدون تردیداجرای این طرح در ورودی شهر تهران می تواند با رصد و شناسایی خودرو های سنگین آلاینده و الزام قانونی این خودرو ها به اخذ معاینه فنی در کاهش آلودگی هوا موثر باشد.

وی گفت:: از ابتدای سال تا 15 آبان ماه در حدود یک میلیون دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده اند و در حال حاضر روند مراجعه به مراکز عادی است و شهروندان می توانند در کمتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مجدد واحد های سیار تست کنارجاده ای در سطح شهر تهران

استقرار مجدد واحد های سیار تست کنارجاده ای در سطح شهر تهران