مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-14سياسي

مطالعه و عملیاتی شدن مسیر ریلی راور به زرند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: زیرسازی مسیر ریلی زرند به دشتخاک قبل از انقلاب انجام شده و با توجه به اجرای دو پروژه صنعتی در راور، درخواست داریم این ظرفیت مطالعه و عملیاتی شود.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: زیرسازی مسیر ریلی زرند به دشتخاک قبل از انقلاب انجام شده و با توجه به اجرای دو پروژه صنعتی در راور، درخواست داریم این ظرفیت مطالعه و عملیاتی شود.

محمدرضا پورابراهیمی امشب 23 آذرماه در جلسه بررسی مشکلات ریلی استان کرمان با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی اظهار کرد: مهم ترین اولویت ما بازسازی خطوط است تا ایمنی، سرعت و کیفیت افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در حمل و نقل مسافر بیشترین دغدغه در کیفیت است، افزود: تقاضای افزایش خط مسافری را داشته و درخواست کردیم خط جدید کرمان به مشهد و کرمان به تهران داشته باشیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: با توجه به افزایش قمیت پرواز و .

حوزه ریلی تقاضای بیشتری خواهد داشت که این درخواست نهایی نشده و از مدیرعامل راه آهن کشور می خواهیم این درخواست رسیدگی و مجوز ارائه شود زیرا حائز اهمیت است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: در زمینه واگن حمل بار، کرمان دچار مشکل است و از قطار زاهدان استفاده می شود که درخواست داریم دستور داده و مشکل رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه و عملیاتی شدن مسیر ریلی راور به زرند

مطالعه و عملیاتی شدن مسیر ریلی راور به زرند