مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:102019-12-14فرهنگي

رایحه کتاب در روستاهای ری پیچید/قدم به قدم تا پایتختی کتاب


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: کافه کتاب سیار به منظور ترویج کتابخوانی بین روستاییان و در راستای اختصاص عنوان پایتختی کتاب برای ری از روستای عمادآور آغاز شد.

- حسن صفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در حاشیه برنامه کافه کتاب سیار روستای عمادآور ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اتوبوس کافه کتاب سیار با هدف ترویج کتاب خوانی به صورت چرخشی در روستاهای بخش مرکزی راه اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس کافه کتاب با بیش از یک هزار جلد کتاب از روستای عمادآور آغاز شد و با مضامین مختلف برای کودکان، نوجوانان و جوانان در بین روستاها حرکت می کند.

صفوی با اشاره به اینکه شهرری در چهار سال گذشته نامزد پایتخت کتاب بوده، گفت: با اقداماتی که امسال داشتیم مصر هستیم که امسال عنوان پایتختی کتاب به ری تعلق بگیرد.

رییس اداره ارشاد شهرستان ری در خصوص اقدامات صورت گرفته بیان کرد: تاکنون 70 تفاهم نامه با دهیاری ها امضا کرده ایم که 320 مصوبه داشته است و در راستای پایتختی کتاب ایران همه این مصوبات تا سال آینده اجرایی می شود .

وی در ادامه با اشاره به آسیب های اجتماعی جامعه، تصریح کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تا حد زیادی از بزه ها جلوگیری می کند و در جامعه ای که شهروندان آن اهل کتاب باشند کمتر شاهد بزهکاری و آسیب های اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایحه کتاب در روستاهای ری پیچید/قدم به قدم تا پایتختی کتاب

رایحه کتاب در روستاهای ری پیچید/قدم به قدم تا پایتختی کتاب