مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:052019-12-14دانش

مقطع ارشد ریاضی کاربردی – گرایش علوم داده راه اندازی می شود


راه اندازی دوره کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی – گرایش علوم داده در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس تصویب شد.

- مقطع ارشد "ریاضی کاربردی – گرایش علوم داده" راه اندازی می شود راه اندازی دوره کارشناسی ارشد "ریاضی کاربردی – گرایش علوم داده" در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مینایی، مدیر دفتر ارزیابی، گسترش و بازنگری دانشگاه تربیت مدرس دراین نشست تصریح کرد: رشته مورد نظر و برنامه درسی آن تصویب شده و در این جلسه صلاحیت راه اندازی گرایش علوم داده در دانشکده ریاضی مورد بررسی قرار می گیرد.

دکتر اصلاحچی، مدیر گروه ریاضی کاربردی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به دلایل توجیهی ایجاد رشته، خاطر نشان کرد: علوم داده موضوعی میان رشته ای در حوزه های مختلف علوم ریاضی نظیر آمار، ریاضی و علوم کامپیوتر است که همین امر موجب جذب دانشجویان با کیفیت بالاتر برای تحصیل در گرایش یاد شده می شود.

با توجه به ماهیت میان رشته ای بودن گرایش و وجود مباحث کاربردی در حوزه علوم ریاضی، زمینه مناسبی برای اشتغال فارغ التحصیلان در مراکز تحقیقاتی یا حرفه ای مرتبط با علوم داده در صنعت وجود دارد.

وی، تربیت متخصصینی برای پردازش و تحلیل داده هایی نظیر داده های هواشناسی، داده های زیستی یا داده های مالی که غالباً به دلیل اندازه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقطع ارشد ریاضی کاربردی – گرایش علوم داده راه اندازی می شود

مقطع ارشد ریاضی کاربردی – گرایش علوم داده راه اندازی می شود