مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:052019-12-14سياسي

7 پژوهشگر دانشگاه کاشان در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان اسلام


بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) هفت پژوهشگر دانشگاه کاشان در سال 2018 در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان اسلام قرار گرفتند.

- کاشان - معاون پژوهشی دانشگاه کاشان گفت: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) هفت پژوهشگر دانشگاه کاشان در سال 2018 در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان اسلام قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید منعم زاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه روز پژوهش در دانشگاه کاشان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه صبح سه شنبه از ساعت 9 الی 12 صبح با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور برگزار می شود.

وی با اشاره به تقدیر و تجلیل از دانشجویان و اساتید نمونه پژوهشی در این ویژه برنامه ابراز داشت: در این برنامه از 32 دانشجوی نمونه پژوهشی و 62 دانشجوی نمونه آموزشی تقدیر می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان تصریح کرد: در این مراسم همچنین از 36 استاد نمونه پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان نیز تقدیر می شود.

پژوهشکده ها با رویکرد مساله محور و تقاضا محور باید فعالیت کنند وی همچنین از تصویب دستور العمل جدید تشکیل، فعالیت و ارزیابی واحدهای پژوهشی در هیأت امنای دانشگاه کاشان خبر داد و اذعان داشت: بر اساس آیین نامه ای که اخیرا از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده است پژوهشکده ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پژوهشگر دانشگاه کاشان در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان اسلام

7 پژوهشگر دانشگاه کاشان در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان اسلام