مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:052019-12-14اجتماعي

خادمان اربعین حسینی در کرمانشاه تجلیل شدند


دست اندرکاران و خادمان اربعین حسینی طی مراسمی در کرمانشاه تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی در استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران در ایام اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: استان کرمانشاه امسال میزبان 70 درصد از زائرینی بود که به کربلا مشرف شدند و این امر نشان دهنده قابلیت بالای این دیار است.

استاندار کرمانشاه یکی از اتفاقات خوب امسال را بازگشایی مرز خسروی عنوان کرد و افزود: این استان از دیرباز دروازه عتبات عالیات بوده است و خدمتگزاری به زوار کربلا افتخار بزرگی برای مردم این استان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال دو محور اصلی برای بازگشایی مرز خسروی برای زیارت و همچنین بازگشایی برای اربعین را به طور جدی پیگیری کردیم که بدون شک خیر و برکتی را برای استان به دنبال خواهد داشت.

مدیر ارشد استان تشکر ویژه ای از مقام معظم رهبری برای بازگشایی مرز خسروی داشت و افزود: در این خصوص گزارش سردار صفوی دستیار ویژه رهبر معظم انقلاب در بازگشایی این مرز بسیار راهگشا بود.

بازوند ادامه داد: نیروهای حشدالشعبی در ایام اربعین بسیار زحمت کشیدند و امنیت مسیر را فراهم کردند که با هماهنگی های سردار باقری این مهم فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان اربعین حسینی در کرمانشاه تجلیل شدند

خادمان اربعین حسینی در کرمانشاه تجلیل شدند