مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 15:102019-12-14سياسي

دوبلاژ امروز در ایران خریداری ندارد/ضرورت آموزش استعدادهای جوان


دوبلور برجسته ایران با اشاره به اینکه امروز دیگر در کشور دوبلاژ خریداری ندارد، گفت: باید برای تغییر این وضعیت آموزش استعدادهای جوان در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چنگیز جلیلوند عصر شنبه در افتتاح نخستین و تنها مرکز فنی و پشتیبانی سینمایی شمال کشور در رشت با ابزار خوشحالی از حضور در استان گیلان، اظهارکرد: همیشه علاقه مند به زندگی در گیلان بوده ام امروز این فرصت برای من فراهم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از دعوت مسئولان موسسه اکسون از بنده برای حضور در استان گیلان به رغم سختی رفت و آمد به دلیل اینکه علاقه مند به آموزش آنچه که در حوزه دوبلاژ فراگرفته ام به جوانان بودم این دعوت را پذیرفتم، افزود: از حضور در استان گیلان خوشحالم.

خوشبختانه تمام هنرجویانی که برای آموزش به این موسسه مراجعه می کنند لهجه ندارند و این سبب می شود تا در زمان آموزش با مشکل کمتری مواجه شویم.

جلیلوند با اشاره به اینکه مسئولان این مرکز تلاش و پشتکار فراوانی برای فراهم آوردن بهترین امکانات انجام داده اند که قابل تقدیر است، تصریح کرد: فعالیت در عرصه دوبله نیازمند علاقه و داشتن هدف بلند مدت است.

بعد از برنامه ریزی های صورت گرفته قرار شد از بین هنرجویان آموزش دیده نفراتی که می توانند خوب جای بازیگران صحبت کنند را انتخاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوبلاژ امروز در ایران خریداری ندارد/ضرورت آموزش استعدادهای جوان

دوبلاژ امروز در ایران خریداری ندارد/ضرورت آموزش استعدادهای جوان