مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-14سياسي

ثبت نام پذیرش آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر در نشست خبری با موضوع آغاز پذیرش سال تحصیلی 1399-1400 اظهار داشت:زمان ثبت نام در جامعه الزهرا (س) از 23 آذر 98 آغاز می شود و داوطلبان می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این نهاد حوزوی به نشانی http: - رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا از آغاز ثبت نام پذیرش آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر در نشست خبری با موضوع آغاز پذیرش سال تحصیلی 1399-1400 اظهار داشت:زمان ثبت نام در جامعه الزهرا (س) از 23 آذر 98 آغاز می شود و داوطلبان می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این نهاد حوزوی به نشانی http://jz.

ac.

ir اطلاعات لازم را برای ثبت نام کسب کنند.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا افزود: آزمون کتبی ورودی سال تحصیلی 1400-1399 نیز نهم اسفندماه جاری برگزار و نتایج بیست و پنجم فروردین ماه سال آینده اعلام می شود.

وی بیان کرد:امکان ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی در رشته های همسو برای مقطع سطح 3 نیز وجود دارد، البته مقطع تحصیلی سطح 2، ویژه داوطلبان جدیدالورود است که دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر برای پذیرش در این آزمون الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرش آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) آغاز شد

ثبت نام پذیرش آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) آغاز شد