مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-14سياسي

دیدار جمعی از طلاب حوزه های علمیه مشهد با سرکنسول عراق در مشهد


جمعی از طلاب حوزه های علمیه مشهد امروز با حضور در کنسولگری عراق در این شهر و اهدای گل بر وحدت هر چه بیشتر مردم ایران و عراق تاکید کردند.

- ، مرکز خراسان رضوی، سرکنسول عراق در مشهد امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون حوزه های علمیه مشهد گفت: همان دست های پشت پرده ای که جوانان عراقی را می کشند همان ها نیز کنسولگری ایران را آتش می زنند.

احمد قیس افزود: عراق، مرز جغرافیایی گسترده و همچنین مشترکات فرهنگی و مذهبی بسیاری با ایران و مردم این کشور دارد و در مراسم اربعین حسینی هم مردم عراق بهترین استقبال را از زائران ایرانی انجام دادند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به چهار میلیون زائر ایرانی به بهترین صورت و با دقت به همه جوانب و ظرافتها انجام شد ادامه داد: مردم عراق با زائران ایرانی همانند یک صاحبخانه رفتار کردند از این رو با عقل و منطق سازگار نیست که کسانی که چنین خدمتی به ایرانی ها در عراق انجام دادند بیایند و کنسولگری ایران را آتش بزنند.

سرکنسول عراق در مشهد گفت: از مردم ایران تشکر می کنیم که با بصیرت کامل حساب مردم عراق را از اشرار و بدخواهان ارتباط و دوستی دو ملت جدا می کنند و همان طور که ما در عراق در حرم امام حسین(ع) برای عراق، همسایگان و محبان عراق دعا می کنیم شما نیز در حرم امام رضا(ع) برای مردم عراق دعا کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جمعی از طلاب حوزه های علمیه مشهد با سرکنسول عراق در مشهد

دیدار جمعی از طلاب حوزه های علمیه مشهد با سرکنسول عراق در مشهد