مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:302019-12-14بين الملل

پلیس تایوان به مرد مظنون به جاسازی یک وسیله انفجاری شلیک کرد


خبرگزاری مرکزی تایوان گزارش داد، پلیس تایوان امروز (شنبه) در جنوب این جزیره به مردی که مظنون به جاسازی یک وسیله انفجاری در خارج از دفتر کارزار انتخاباتی مهم ترین حزب اپوزیسیون این منطقه خودگردان بود، - خبرگزاری مرکزی تایوان گزارش داد، پلیس تایوان امروز (شنبه) در جنوب این جزیره به مردی که مظنون به جاسازی یک وسیله انفجاری در خارج از دفتر کارزار انتخاباتی مهم ترین حزب اپوزیسیون این منطقه خودگردان بود، شلیک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تایوان در 11 ژانویه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی برگزار می کند و رقابت های انتخاباتی به دلیل به چالش کشیده شدن حزب حاکم ترقی خواه دموکراتیک متعلق به تسای اینگ ون، رییس جمهوری تایوان که اخیرا در رقابت های انتخاباتی بسیار جلوتر از رقیبانش قرار گرفته است، توسط حزب کومینتانگ، در نوسان کامل قرار دارد.

در این گزارش آمده است، این وسیله مشکوک که در ورودی دفتر حزب کومینتانگ در شهر تاینان گذاشته شد، متشکل از سیم ، مایع و پودر است.

همچنین در این گزارش آمده است که پلیس یک مظنون را که مردی با نام خانوادگی وو است، در شهر کائوهسیونگ در همسایگی تاینان ردیابی کرد و بعد از توقفی طولانی به ساختمانی حمله و به این مرد شلیک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس تایوان به مرد مظنون به جاسازی یک وسیله انفجاری شلیک کرد

پلیس تایوان به مرد مظنون به جاسازی یک وسیله انفجاری شلیک کرد