مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:062019-12-14سياسي

36 هزار نفر از یزد به اردوهای راهیان نور اعزام شدند


از سال 96 تاکنون، 36 هزار نفر از استان یزد به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی در دیدار فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: در بحث اعزام راهیان نور، نزدیک به 36 هزار نفر اعزام از سال 96 تاکنون انجام شده است.

معاون سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه سه مرحله اعزام آحاد مردم، دانش آموزی و دانشجویی است گفت: در هر یک از اعزام ها بر اساس نوع مخاطبانی که در دوره حضور دارند، برنامه های فرهنگی متعددی برگزار می شود.

وی افزود: امسال با حمایت های صورت گرفته و در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه، جشنواره رهاورد نور در استان طرح ریزی شد و اجرا شد.

زارع کمالی بابیان اینکه نزدیک به یک هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید عنوان کرد: بحث از هر رده در این جشنواره دو مورد انتخاب و از برگزیدگان در مراسمی تجلیل به عمل آمد.

معاون سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه در استان یزد استقبال بسیار خوبی از اردوهای راهیان نور صورت گرفته خاطرنشان کرد: برنامه اردوهای راهیان نور تأثیر بسیار زیادی در آشنایی جامعه باروحیه و فرهنگ ایثار و شهادت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 هزار نفر از یزد به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

36 هزار نفر از یزد به اردوهای راهیان نور اعزام شدند