مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-14سياسي

استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد در برنامه ی ششم توسعه


  معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثار گران درکارگاه قوانین و مقرات ایثارگران که در اردبیل برگزار شد , از استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای70 درصد در برنامه ی ششم توسعه خبر داد.

-   معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثار گران درکارگاه قوانین و مقرات ایثارگران که در اردبیل برگزار شد , از استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای70 درصد در برنامه ی ششم توسعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل ایزدی معاون حقوقی امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در جلسه وکارگاه آموزشی که با مسئولین امور ایثارگران و مسئولین امور مالی دستگاه های استان اردبیل داشتیم در خصوص قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران بحث و گفتگو شد تا ابهام واشکالاتی که در اجرای قوانین و مقررات ایثارگران وجود دارد تفهیم شود.

وی افزود: قول سازمان اداری واستخدامی کشور در اجرای یکی از مفاد برنامه ششم توسعه مبنی بر استخدام کلیه فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد به بالای واجد شرایط استخدامی علاوه بر سهمیه به کارگیری فرزندان ایثارگران اصلی ترین نکته ی مطرح شده در این کارگاه بود.

معاون حقوقی امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: در سهمیه استخدامی که امسال سازمان اداری استخدامی کشور برای همه دستگاه ها اعلام کرد 60هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد در برنامه ی ششم توسعه

استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد در برنامه ی ششم توسعه