مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:362019-12-14پزشكي

ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات مشاوره و روان درمانی در زندان های همدان


مدیرکل زندان های همدان بر لزوم ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات مشاوره و روان درمانی در زندان های همدان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پژمان پروین ظهر شنبه در نشست شورای روان درمانی زندان همدان گفت: فقدان احساس خرسندی و رضایت از کارکردهای ذهنی و روانی در زندانیان یکی از عوامل اساسی کاهش توانایی، خودکفایی و خودکارآمدی است.

وی افزود: مراقبت از خود، خود مدیریتی و کنترل هیجان ها و عواطف و بالابردن سطح اعتماد به نفس در زندانیان از اصول ارتقاء کیفیت زندگی و تضمین کننده سلامت روان و بالطبع آن کاهش رفتارهای خود آسیب رسان زندانیان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: همدان از معدود استان هایی است که کلینیک توسعه خدمات مشاوره و روان شناسی زندان را راه اندازی کرده چراکه توسعه مهارت های اساسی زندگی و توجه به رضایت روانی زندانیان، غربالگری اختلال های روانی، پیش بینی و پیشگیری از رفتارهای خود آسیب رسان از اولویت های حوزه اصلاح و سلامت و بهداشت و درمان زندان های استان است.

مدیر کل زندان های همدان با بیان کارکردها و اولویت های سازگاری در حوزه تامین سلامت روان ضمن تاکید بر ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات مشاوره و روان درمانی، همکاری های بین بخشی را ضامن توسعه سلامت پایدار و بازتوانی چند بعدی مددجویان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات مشاوره و روان درمانی در زندان های همدان

ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات مشاوره و روان درمانی در زندان های همدان