مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:312019-12-14اقتصادي

«مخازن فوق سرد» ایرانی ساخته شد


یکی از مهم ترین مسائل در زمینه صنایع استخراج و پالایش نفت و مشتقات آن ذخیره سازی این مواد پس از خالص سازی و آماده برای مصرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمدرضا محمودیان رییس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان درباره تولیدات این شرکت به نام مخزن کرایوژنیک گفت: این مخزن از دو مخزن تشکیل شده است که مخزن اصلی درون یک پوسته خارجی قرار می گیرد و حد فاصل این دو مخزن از مواد عایق مانند پرلیت تشکیل شده است که براساس روش غربال مولکولی عمل می کند.

وی ادامه داد: مخزن درونی لوله های درونی مخزن، از جنس استنلس استیل است که در کنار تست های زیادی که بر روی مخزن انجام می شود موجب تضمین مرغوبیت و کیفیت مایعات گازی می شود که خود عامل مهمی در بالا نگه داشتن خلوص گازها است.

این فعال فناور افزود: این مخازن با استفاده از تکنیک های پیشرفته و فناوری روز دنیا که تحت سیستم کنترل کیفیت است، ساخته می شود.

قسمت های متعدد در طراحی و ساخت، این مخازن را جزو تجهیزات پیشرفته در سطح دنیا قرار داده است.

صادرات تجهیزات به 3 کشور دنیا محمودیان همچنین افزود: مخازن کرایوژنیک در صنعت پالایشگاه و پتروشیمی کاربردهای زیادی دارند و از جمله آنها می توان به مخازن :نیتروژن مایع، اکسیژن مایع، آرگون مایع و مایع co2اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مخازن فوق سرد» ایرانی ساخته شد

«مخازن فوق سرد» ایرانی ساخته شد