مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-14حوادث

قرص های موجود در کیک ها هیوسین بود نه ماده مخدر


 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پس از بررسی و آزمایشات تخصصی مشخص شد که قرص های موجود در کیک های خوراکی قرص هیوسین بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از سایت خبری پلیس، سردار مسعود زاهدیان در خصوص وجود قرص های مشکوک در کیک های خوراکی اظهار داشت: پس از بررسی و آزمایشات پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که این قرص ها ماده مخدر نبوده و قرص هیوسین بوده است.

وی با بیان اینکه قرص های موجود در کیک های خوراکی در 4 استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی مشاهده شده، ادامه داد: انبار مربوط به این فعالیت در سیستان و بلوچستان مورد بازرسی قرار گرفت و هیچ گونه مورد مشکوکی مشاهده نشد البته در کرمان و هرمزگان مواردی دیده شده که در حال بررسی است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه عنوان کرد: اینکه این کار با چه هدفی انجام شده در حال بررسی است و قطعا نتایج آن اعلام خواهد شد و پلیس تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

سردار زاهدیان گفت: شرکت هایی که این کیک ها را تولید می کنند دارای پروانه فعالیت از وزارت بهداشت هستند و قطعا جاسازی این قرص ها خارج از شبکه های تولید و توزیع انجام شده است.

وی به خانواده ها توصیه کرد: حتما تغذیه فرزندان خود را از منابع مورد تایید تهیه کنند و با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرص های موجود در کیک ها هیوسین بود نه ماده مخدر

قرص های موجود در کیک ها هیوسین بود نه ماده مخدر