مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-14ورزشي

راهیابی تیمهای مهابادومیاندوآب به مرحله نهایی مسابقات فوتبال امید استان


تیمهای مهاباد و میاندوآب به مرحله نهایی مسابقات فوتبال امیدهای آذربایجانغربی راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ رییس هیات فوتبال شهرستان مهاباد گفت: تیمهای آسایش میاندوآب و هیئت فوتبال مهاباد به مرحله نهایی مسابقات فوتبال امیدهای آذربایجانغربی صعود کردند.

سیاوش شیخ آقایی افزود: مسابقات فوتبال امیدهای جنوب آذربایجانغربی با حضور تیمهای هیئت فوتبال مهاباد، فرهنگسرای ارومیه، آسایش میاندوآب و شاهوی مهاباد طی سه روز به میزبانی مهاباد برگزار شد.

شیخ آقایی گفت: در پایان این رقابتها تیم هیئت فوتبال مهاباد با دو پیروزی و یک تساوی و مجموع هفت امتیاز در رده نخست قرار گرفت و به عنوان تیم اول و تیم آسایش میاندوآب نیز با کسب دو پیروزی و یک باخت بعنوان تیم دوم به دور نهایی رقابتهای قهرمانی امیدهای آذربایجانغربی راه یافتند.

رییس هیئت فوتبال شهرستان مهاباد، با اشاره به اینکه از این مرحله سه تیم به عنوان نمایندگان جنوب آذربایجانغربی به مرحله بعدی صعود کردند، گفت: تیم هیئت فوتبال پیرانشهرهم پیشتر جواز حضور در دور دوم رقابتهای فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجانغربی را کسب کرده بود.

مرحله نهایی رقابتهای فوتبال امید آذربایجانغربی با حضور سه تیم شمال استان و سه تیم جنوب استان برگزار خواهد شد و قهرمان این مسابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی تیمهای مهابادومیاندوآب به مرحله نهایی مسابقات فوتبال امید استان

راهیابی تیمهای مهابادومیاندوآب به مرحله نهایی مسابقات فوتبال امید استان