مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-14سياسي

پژوهش اساسی ترین مسیر برای رسیدن به توسعه پایدار است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: بهره برداری از دستاوردهای پژوهشی در سطح بین الملل، اساسی ترین عنصر رسیدن به توسعه پایدار است.

- مهندس رحمت الله قیصوری در گفت و گو با ایسنا، با تبریک هفته پژوهش، اظهار کرد: پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به واقعیت ها و راهی روشن برای گسترش مرزهای علم و دانش ودستیابی به حق و حقیقت است.

وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیقات کاربردی یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت اقتصادی و اجتماعی کشور است، تصریح کرد: اهمیت دادن به پژوهش و تولید علم و بهره برداری از دستاوردهای پژوهشی در سطح بین الملل، اساسی ترین عنصر رسیدن به توسعه پایدار است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ادامه داد: جایگاه تحقیق و پژوهش در فرهنگ ایرانی – اسلامی آن چنان بالاست که در قرآن و آموزه های دینی بارها بر تفکر و تدبر تأکید شده و بیانات مسئولان نظام، از جمله مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص اهمیت و ضرورت پژوهش میئولیت سنگینی را فراروی همه ی ما گذاشته است.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی استان و رساندن کشورمان به اوج افتخار و فتح قله های علمی در جهان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش اساسی ترین مسیر برای رسیدن به توسعه پایدار است

پژوهش اساسی ترین مسیر برای رسیدن به توسعه پایدار است