مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:062019-12-14بين الملل

تشدید بحران در بخش بهداشتی رژیم صهیونیستی


بخش بهداشت و درمان رژیم صهیونیستی با بحران های فزاینده ای روبروست و رکود سیاسی در ساختار این رژیم بحران ها را تشدید می کند - .

روزنامه الاخبار چاپ بیروت در گزارشی به قلم بیروت حمود نوشت: رکود سیاسی در اسرییل، بحران بخش بهداشت و درمان را تشدید کرده است.

بحرانی که دولت موقت طرحی برای رویارویی با آن وضع نکرده است که همین مسئله پیامد های منفی برای بخش بهداشتی اسراییل داشته است که در سطح جهان به پیشرفت موسوم است.

بحران بخش بهداشت و درمان اسراییل به حدی رسیده است که امروز بیماران روی تخت های غیرقابل استفاده در بیمارستان ها بستری می شوند.

نویسنده ادامه داد: مسائل زیادی شاید بین اسراییلی ها تفاوت ایجاد کند از جمله اختلاف های ایدئولوژیک، وابستگی ها قومی متنوع، سابقه های اجتماعی و درگیری های طبقاتی و دینی، اما به مجرد نزدیک شدن نگرانی مشترک یعنی بهداشت، همه این مسائل به حاشیه می رود.

تا چندی پیش اسراییل افتخار می کرد که مجهزترین تجهیزات و نیروی متخصص و پیشرفته را در حوزه بهداشت و درمان در اختیار دارد، اما به نوشته روزنامه معاریو، این برتری از بین رفت و در حالی که زمستان پیش روست بسیاری از بیماران قربانی خواهند شد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که سپهر سیاسی اسراییل به آماده سازی برای انتخابات کنست در ماه مارس مشغول است و به نظر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بحران در بخش بهداشتی رژیم صهیونیستی

تشدید بحران در بخش بهداشتی رژیم صهیونیستی