مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-14اقتصادي

27 طرح حوزه آب و برق در کردستان افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: هفته جاری در سفر وزیر نیرو به استان، 27 طرح آب و برق با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- کامران خرم امروز(23 آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه از سفر وزیر نیرو در روز سه شنبه هفته جاری به کردستان خبر داد و اظهار کرد: طی این سفر پنج پروژه مجتمع آبرسانی روستایی آرنان، شیرده، اورامان، آله پینک و رستمان که در مجموع 44 روستا را تحت پوشش قرار می دهد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی بهره برداری از سامانه سد آزاد را از مهمترین پروژه های آب استان ذکر کرد و افزود: سامانه آب سد آزاد از این سد شروع شده و تا سد قوچم در دهگلان ادامه دارد که با بهره برداری از این سامانه پنج هزار و 300 هکتار از اراضی این مسیر به اراض آبی تبدیل می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان، هزینه پروژه سامانه انتقال آب سد آزاد را تا کنون 520 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: وعده های وزارت نیرو در راستای پروژه انتقال و پمپاژ آب برای زمین های زراعی تحقق یافته است.

محمد زاده، مدیرعامل آب روستایی استان کردستان نیز در ادامه گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی پنج مجتمع آب رسانی روستایی را با 23 میلیارد تومان در این سفر آماده افتتاح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 طرح حوزه آب و برق در کردستان افتتاح می شود

27 طرح حوزه آب و برق در کردستان افتتاح می شود