مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-14اقتصادي

مدرسه خیر ساز در روستای خورجستان هشترود به بهره برداری رسید


مدرسه خیر ساز شوکت با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان در روستای خورجستان از توابع بخش مرکزی هشترود افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدرسه خیر ساز شوکت با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان در روستای خورجستان از توابع بخش مرکزی هشترود افتتاح و به بهره برداری رسید.

حاج خلیل استادی، خیر مدرسه ساز در حاشیه افتتاح این مدرسه در گفت گو با ایسنا، خاطر نشان کرد: مدرسه شوکت در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع و با زیر بنای 456 متر مربع با معماری سنتی ساخته شده و تمامی درب و پنجره های مورد استفاده در این واحد آموزشی از چوب اعلا می باشد.

وی افزود: کمک اقتصادی به آموزش و پرورش در جهت پیشبرد اهداف آموزشی، ساخت خانه های بهداشت در روستاها برای بهبود کیفیت سلامت، ساخت مسجد، ساخت و توسعه مراکز علمی برای تحقیق و توسعه علم یک وظیفه ملی و همگانی است و باید افراد نیکوکار در حوزه های مختلف کمک حال دولت باشند.

وی اظهار کرد: ساخت این مدرسه به نام مادرم مرا بر آن می دارد که مدارس دیگری هم به اسم پدرم، برادران و خواهرانم ساخته و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار دهم تا با این کار روح آنها قرین رحمت الهی گردد.

گفتنی است: حاج خلیل استادی علاوه بر مدرسه سازی در حوزه های دیگر نیز کمک حال دولت بوده از این رو می توان به اهدا درب و پنجره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه خیر ساز در روستای خورجستان هشترود به بهره برداری رسید

مدرسه خیر ساز در روستای خورجستان هشترود به بهره برداری رسید