مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:572019-12-14سياسي

فرمایشات رهبری در حوادث اخیر حکیمانه بود


فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه بود و سبب آرام شدن کشور و جدا شدن صف مردم از اغتشاشگران شد.

- سخنگو و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در نشست تخصصی روسای پلیس امنیت عمومی سراسر کشور گفت: سلامت و مشارکت دو نکته حائز اهمیت در برگزاری انتخابات است که ناجا در تامین هر دو هدف نقش موثری دارد.

عباسعلی کدخدایی افزود: حضور بنده در نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا از عزیزانی که شبانه روز در حال تأمین امنیت مردم و تلاش در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: همچنین از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که با هدایت ها و فرماندهی خود در کنترل حوادث اخیر، رضایت مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و مردم را موجب شدند، تشکر و قدردانی می کنم.

سخنگو و قائم مقام دبیر شورای نگهبان به اهمیت امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت مقوله ای است که فردی نمی تواند آن را نادیده بگیرد؛ در گذشته امنیت تنها برای پادشاهان و سلاطین تامین می شد این در حالی است در نگاه اسلامی امنیت باید برای یکایک شهروندان، نظام و جامعه اسلامی نیز تامین شود.

آقای کدخدایی با بیان اینکه نیرو های مسلح و انتظامی _ امنیتی در صدد ایجاد امنیت پایدار و برقراری آرامش در جامعه هستند، افزود: جوامع مدرن دیگر نیز به نوعی در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمایشات رهبری در حوادث اخیر حکیمانه بود

فرمایشات رهبری در حوادث اخیر حکیمانه بود