مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:482019-12-14سياسي

برخی به دنبال زیرسئوال بردن کارآمدی دولت هستند


معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه در قانون ششم توسعه به عدالت جنسیتی نگاه ویژه ای شده است، گفت: برخی به دنبال زیرسئوال بردن کارآمدی دولت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه ابتکار ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه امروز برخی به دنبال این هستند که کارآمدی دولت را زیر سئوال ببرند، گفت: از سال 92 تا کنون در بخش های فرهنگی، اجتماعی، توسعه ای و اقتصادی تغییراتی چشمگیر رخ داده است.

معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه بخش مهم کارآمدی، حس امنیت، عدالت و جذب اعتماد مردم است، گفت: عدالت از ابتدای انقلاب به بهترین شکل ممکن در بخش های مختلف رعایت شده است.

وی گفت: به بهترین شکل ممکن در قانون اساسی عدالت جنسیتی که قبل از هر موضوعی ریشه در قرآن کریم و در سوره حجرات دارد، مورد توجه قرار گرفته است .

ابتکار اضافه کرد: نگاه جنسیتی در میزان تقوا و پروای شما در درگاه خداوند است که در قانون برنامه ششم توسعه در ماده 101 و 102 به عدالت جنسیتی نگاه ویژه ای شده است.

وی با بیان اینکه امروز گزارشات روند 40 ساله پیشرفت زنان تهیه و برای اطلاع مردم در دسترس است، گفت: با این وجود با اهداف خود فاصله داریم و برای نخستین بار است که در دولت با برنامه به دنبال جبران عقب ماندگی ها و جاماندگی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال زیرسئوال بردن کارآمدی دولت هستند

برخی به دنبال زیرسئوال بردن کارآمدی دولت هستند