مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-14سياسي

نیروهای بسیج و سپاه با جانفشانی توانستند امنیت را به ماهشهر بازگردانند


نماینده ماهشهر در مجلس با اشاره به اغتشاشات اخیر در این شهرستان گفت: نیروهای بسیج و سپاه پاسداران مستقر در منطقه با جانفشانی و ایثار ویژه توانستند امنیت را به ماهشهر بازگردانند.

- علی گلمرادی نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اغتشاشات اخیر در این شهرستان گفت: وضعیت حوزه انتخابیه ماهشهر و بندر امام خمینی که از شهرک های متعددی تشکیل شده، بسیار خاص است؛ چرا که این شهرک ها به دلیل وجود پالایشگاه ، پتروشیمی و مباحث تجاری اکثرا بومی نشین نیستند.

گلمرادی افزود: در شهرک چمران و آیت الله طالقانی که کانون اغتشاشات بود، چون امکانات خدماتی نظیر بانک و مراکز عمومی در مضیقه بودند، تمامی آنها از بین رفته است و عملا محرومیت گذشته بعد از گرانی بنزین همچنان وجود دارد.

وی گفت: نیروهای بسیج و سپاه پاسداران مستقر در منطقه با جانفشانی و ایثار ویژه توانستند امنیت به این منطقه را بازگردانند و عملا زن، بچه و خانواده ها را از زیر بار آتش اغتشاش گران که برخی از آنها تیربار در دست داشتند، خارج کنند؛ در برخی موارد درگیری ها بین نیروهای نظامی و امنیتی با اشرار و اغتشاش گران به صورت تن به تن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای بسیج و سپاه با جانفشانی توانستند امنیت را به ماهشهر بازگردانند

نیروهای بسیج و سپاه با جانفشانی توانستند امنیت را به ماهشهر بازگردانند