مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:212019-12-14سياسي

تولیدات ادبیات پایداری حوزه هنری بیجار به صورت ویژه حمایت می شوند


نشست کارگروه ادبیات پایداری حوزه هنری بیجار با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات این بخش و معرفی ظرفیت های مرتبط با آن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، نشستی با حضور مسئولین حوزه هنری استان و جمعی از نویسندگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و مطالعات پایداری کارگروه ادبیات پایدرای حوزه هنری بیجار شروع به کار کرد.

در این نشست که شهرام ستاری کارشناس مسئول واحد فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری استان، ناصر قربانپور سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار و جمعی از نویسندگان و هنرمندان حوزه ادبیات پایداری شهرستان بیجار نیز حضور داشتند، ایرج کاکی مدیر طرح و برنامه و روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان گفت: براساس سیاست های ابلاغی، ادبیات پایداری محوری ترین بخش فعالیت حوزه هنری در کشور محسوب می گردد و بر این اساس از طرح ها و آثار مرتبط با ادبیات پایداری به صورت ویژه حمایت می شوند.

وی افزود: با توجه به تأکیدی که رییس حوزه هنری استان کردستان نسبت به شکل گیری روند تولید آثار با کیفیت مرتبط با فرهنگ و مطالعات پایداری در استان و خصوصاُ شهرستان بیجار به عنوان یکی از پایگاه های اصلی انقلاب و دفاع مقدس دارند، در راستای به ثمر نشستن برنامه های مرتبط به صورت کامل حمایت در استان صورت می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات ادبیات پایداری حوزه هنری بیجار به صورت ویژه حمایت می شوند

تولیدات ادبیات پایداری حوزه هنری بیجار به صورت ویژه حمایت می شوند