مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:212019-12-14اقتصادي

صدور 120 هزار هکتارسند تک برگی کاداستر برای اراضی ملی زنجان


رییس اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از صدور سند تک برگی کاداستر برای 120 هزار هکتار از اراضی ملی زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از منابع طبیعی زنجان، محمد علی فرخی در جلسه رفع موانع و مشکلات حوزه کاداستر و اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی، از صدور سند تک برگی کاداستر برای 120 هزار هکتار از اراضی ملی زنجان خبر داد و گفت: در نقاط شمیم برای انجام مراحل کاداستر اراضی با مشکلاتی مواجه بوده ایم.

وی اظهار کرد: مقرر شد اداره ثبت علاوه بر همکاری و تعامل در نقاط شمیم و نقاط برداشت حدود ثبتی، نیروهای خود را برای رفع مشکلات این حوزه و همکاری با کارشناسان اداره کل منابع طبیعی استان آموزش دهد.

رییس اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان،گفت: انتظار می رود با تعامل و هم اندیشی بین این دو اداره کل اجرای طرح کاداستر اراضی در استان از رشد مطلوبی برخوردار شود.

فرخی با اشاره به این که در حدود 80 هزار هکتار از اراضی استان عملیات اجرایی کاداستر انجام شده و در حال صدور اسناد این زمین ها هستیم ، افزود: 200 هزار هکتار نیز در حال انجام است.

وی ابراز کرد: کاداستــر به نظـامی اطـلاق می شـود که هـدف از آن تعییــن محـدوده های مالکیتی به همراه اطلاعات حقوقی مرتبط به هر ملک است ومشخصه های زمین مانند اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 120 هزار هکتارسند تک برگی کاداستر برای اراضی ملی زنجان

صدور 120 هزار هکتارسند تک برگی کاداستر برای اراضی ملی زنجان