مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-14سياسي

ایجاد 3296 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اصفهانی


امسال سه هزارو 296 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، ایجاد این تعداد فرصت شغلی جدید را در بازه زمانی هشت ماهه امسال بیان کرد و گفت: فرصت های شغلی ایجادشده در این نهاد حاصل پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و همچنین رایزنی با کارفرمایان و صاحبان کسب وکارها به منظور استخدام مددجویان است.

محمدرضا متین پور، سهم کاریابی در تحقق این میزان فرصت شغلی را 322 مورد بیان کرد و افزود: دو هزار و 974 فرصت شغلی هم با پرداخت بیش از 933 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات از محل منابع کمیته امداد، اعتبارات بانکی و همچنین اعتبارات اشتغال پایدار روستایی ایجادشده است.

وی تأکید کرد: ایجاد اشتغال و توانمندی جامعه نیازمندان تحت حمایت از برنامه های محوری کمیته امداد استان اصفهان است و مددجویان به فراخور شرایط و محیط زندگی شان به سمت اشتغال و خودکفایی هدایت می شوند.

متین پور با دعوت از کارفرمایان، کارآفرینان، صاحبان ایده ها و صنایع کاربردی برای همکاری با کمیته امداد اصفهان در زمینه اشتغال مددجویان، گفت: خیر ماندگار و باقیات صالحات تنها محدود به ساخت مدرسه، درمانگاه و مسجد نیست بلکه در جامعه امروزی کمک به اشتغال و توانمندی هر مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 3296 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اصفهانی

ایجاد 3296 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اصفهانی