مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-14اقتصادي

راه اندازی میادین میوه و تره بار در 31 استان با استفاده از تجربه تهران


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به راه اندازی میادین میوه و تره بار در 31 استان کشور با استفاده از «تجربه موفق» تهران گفت: این سازمان آمادگی دارد که تجربیات خود را در اختیار استان های کشور قرار دهد.

- مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به راه اندازی میادین میوه و تره بار در 31 استان کشور با استفاده از تجربه موفق تهران گفت: این سازمان آمادگی دارد که تجربیات خود را در اختیار استان های کشور قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اشاره به بخشنامه ای که خطاب به استانداران سراسر کشور صادر شده است گفت: در این بخشنامه خواستار استفاده از تجارب موفق میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در استان های سرتاسر کشور شده ایم.

بر اساس این گزارش، در این بخشنامه، از تنظیم بازار کالا به عنوان یکی از اولویت های مهم و سیاست های راهبردی دولت و دستگاه های ذیربط آن نام برده شده که در شرایط کنونی جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان، از اهمیت دوچندان برخوردار است و تامین به موقع کالاهای اساسی را با تکیه و حمایت از تولیدات داخلی و برنامه ریزی دقیق تر در تامین، توزیع و مصرف کالاهای اساس، الزامی ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میادین میوه و تره بار در 31 استان با استفاده از تجربه تهران

راه اندازی میادین میوه و تره بار در 31 استان با استفاده از تجربه تهران