مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-14سياسي

نسبت عجیب شهدا به مجروحین در شرق اصفهان


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که معمولاً در عملیات نظامی نسبت شهدا به مجروحین یک به پنج است، گفت: هر چه این نسبت کمتر شود نشانه شجاعت رزمندگان است، - در منطقه شرق اصفهان 1000 شهید و 1200 مجروح است که این سند افتخاری برای شرق اصفهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق اصفهان،  سردار سید محمد باقرزاده در یادواره سرداران، فرماندهان و هزار شهید شرق شهرستان اصفهان اظهار کرد: در عالم همهمه زیاد است و امواج شیطانی و هم رحمانی وجود دارد، مهم این است که انسان بتواند به امواج رحمانی دل بسپارد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: انسان همواره نیازمند دو دستاورد مهم یعنی علم و ذکر است؛ علم برای رهایی از جهل و ذکر برای دوری از غفلت است.

وی افزود: برداشت این است که شهدا رفتند و ما ماندیم اما این طور نیست و شهدا جاویدانِ شدند؛ امشب هزاران ملائکه برای تجلیل از شهیدان در این مکان جمع شده اند.

باقرزاده گفت: شهدا نمادهای بارز مکتب توحیدی اسلام و پرورش یافتگان مدرسه عشق خمینی هستند و این یادواره یک وجه آن این است که ما به خصوصیات شهدا نزدیک شویم؛ یادواره ها باعث می شود ما راه را گم نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت عجیب شهدا به مجروحین در شرق اصفهان

نسبت عجیب شهدا به مجروحین در شرق اصفهان