مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:082019-12-14اقتصادي

ورود 67 هزار تن کالای ترانزیتی به منطقه ویژه لامرد طی هشت ماه


رییس گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: در 8 ماهه منتهی به پایان آبان امسال بالغ بر 67 هزار تن کالای ترانزیتی در قالب 103 پروانه ترانزیت به ارزش حدود 58 میلیون دلار به گمرک این منطقه وارد شد.

- ایسنا/فارس رییس گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: در 8 ماهه منتهی به پایان آبان امسال بالغ بر 67 هزار تن کالای ترانزیتی در قالب 103 پروانه ترانزیت به ارزش حدود 58 میلیون دلار به گمرک این منطقه وارد شد.

عباس نجفی زاده شنبه 23 آذر در جمع خبرنگاران در لامرد گفت: عمده کالاهای وارد شده به منطقه ویژه لامرد شامل تجهیزات خط تولید و مواد اولیه نظیر پودر آلومینا برای بهره برداری مجتمع آلومینیوم جنوب بوده است که با بهره برداری از کارخانه آلومینیوم جنوب، پیش بینی می شود صادرات محصولات این واحد بزرگ صنعتی از مبدا منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز و صادرات افزایش یابد.

وی ادامه داد: از بدو استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی لامرد تاکنون میلیون ها تن کالا از طریق گمرکات شهید رجایی، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بازرگان، فرودگاه امام(ره)، منطقه ویژه اقتصادی شیراز و سایر مبادی رسمی ورودی به این منطقه وارد شده است.

این مقام مسئول با اشاره به فعال بودن رویه های مختلف گمرکی در منطقه ویژه لامرد گفت: حدود 200 تن کالا به ارزش تقریبی 9 میلیون یورو جهت شرکت پالایش پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 67 هزار تن کالای ترانزیتی به منطقه ویژه لامرد طی هشت ماه

ورود 67 هزار تن کالای ترانزیتی به منطقه ویژه لامرد طی هشت ماه