مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:082019-12-14سياسي

رتبه اول البرز در جذب اعتبارات تبصره 18


با اتخاذ تدابیر به موقع، از برگشت خوردن اعتبارات تبصره 18 البرز جلوگیری شد و این استان توفیق کسب رتبه اول کشور در جذب این اعتبارات را کسب کرد.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: با اتخاذ تدابیر به موقع، از برگشت خوردن اعتبارات تبصره 18 البرز جلوگیری شد و این استان توفیق کسب رتبه اول کشور در جذب این اعتبارات را کسب کرد.

عزیزاله شهبازی گفت: اعتبارات تبصره 18 برای البرز بسیار حائز اهمیت است چراکه به واسطه جذب این اعتبارات استان موظف به ایجاد 29 هزار شغل شده بنابراین از معاون اول رییس جمهور تسریع در روند این اعتبارات درخواست شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری البرز، وی افزود: البرز توفیق یافت که رتبه اول کشور در جذب اعتبارات تبصره 18 را از آن خود کند، این اعتبارات در سنوات قبل به دلیل عدم پیگیری های جدی و ارائه نکردن طرح، به میزان قابل توجهی برگشت می خورد.

شهبازی اضافه کرد: با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته به استانداران در خصوص اعتبارات تبصره 18، از صاحبان صنایع خواسته شد که با ارائه طرح از محل این اعتبارات منتفع شوند.

وی گفت: در سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام گرفته با تشکیل هفتگی جلسات و بازدیدهای میدانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، البرز توفیق یافت که طلایه داری کشور با جذب بیش از 2 هزار و 200 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول البرز در جذب اعتبارات تبصره 18

رتبه اول البرز در جذب اعتبارات تبصره 18