مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:082019-12-14فرهنگي

اطلاعیه ای برای متقاضیان بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر


روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر از موسسات  و شرکت های متقاضی همکاری در بلیت فروشی این رویداد، دعوت به معرفی شرایط و تسهیلات خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، شرکت ها و موسسات علاقه مند به همکاری در سامانه بلیت فروشی اینترنتی این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر می توانند ضمن معرفی قابلیت های فنی و اجرایی خود در زمینه ی تامین زیرساخت و امکانات مربوطه، از جمله سامانه ی فروش، نرم افزار موبایلی، تجهیزات و نیروی انسانی در پشتیبانی فنی و اجرایی و همچنین توانایی در جذب حامیان مالی برای جشنواره، پیشنهاد رسمی خود را به طور مکتوب به روابط عمومی و تبلیغات و تشریفات جشنواره ارائه کنند.

روابط عمومی جشنواره تا پایان وقت اداری 27 آذرماه جاری پذیرای این پیشنهادها بوده و پس از بررسی جزییات، سامانه بلیت فروشی جشنواره را معرفی خواهد کرد.

کیفیت و سوابق فعالیت سامانه های فروش بلیت در جشنواره های بین المللی، ملی، منطقه ای و همچنین ارائه خدمات فروش بلیت به گروه های نمایشی کشور در طول سال از اولویت های این همکاری خواهد بود.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند 10 تا 20 بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه ای برای متقاضیان بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر

اطلاعیه ای برای متقاضیان بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر