مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:592019-12-14اقتصادي

بازار میوه ارومیه در آستانه شب یلدا با هیچ کمبودی روبرو نیست


رییس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه شب یلدا با هیچ گونه کمبود میوه های پرمصرف روبرو نیست، اظهار کرد: در حال حاضر سیب، - پرتقال، انار و هندوانه از میوه های پرمصرف در شب یلدا به وفور در بازار ارومیه موجود است.

قاسم عزتی رییس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه بازار ارومیه در آستانه شب یلدا با هیچ گونه کمبود میوه های پرمصرف روبرو نیست، اظهار کرد: در حال حاضر سیب، پرتقال، انار و هندوانه از میوه های پرمصرف در شب یلدا به وفور در بازار ارومیه موجود است.

وی با اشاره به افزایش کرایه حمل میوه به استان و تاثیر آن بر روی قبمت میوه ها، افزود: متاسفانه چند هفته ای است که کرایه حمل میوه و تره بار بالا رفته و به همین دلیل تا حدی بر قیمت میوه تاثیر داشته است.

رییس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در ستاد تنظیم بازار در جهت کنترل قیمت ها و همچنین فراوانی میوه به نظر نمی رسد تا شب یلدا با افزایش قیمت خاصی روبرو شویم.

وی با اشاره به قیمت هندوانه تصریح کرد: 500 تن هندوانه از فردا در بازار توزیع می شود و قیمت هندوانه شب یلدا نیز در میادین میوه و تره بار ارومیه هر کیلو سه هزار تا سه هزار و 500 توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار میوه ارومیه در آستانه شب یلدا با هیچ کمبودی روبرو نیست

بازار میوه ارومیه در آستانه شب یلدا با هیچ کمبودی روبرو نیست