مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-14اقتصادي

رفع تشنگی واحدهای تولیدی پاکدشت بزودی


تا فروردین سال 99 مشکل کم آبی واحدهای تولیدی شهرستان پاکدشت برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، شهرک های صنعتی عباس آباد و خوارزمی درکنار نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت ازواحدهای تولیدی شهرستان پاکدشت هستند که از تابستان امسال کم آبی برای آن ها مشکلاتی را به وجود آورده بودو قراربود آب ازسد ماملو برای رونق تولید این واحدها انتقال داده شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران درجلسه ای که درمحل سد ماملو برای رفع موانع وپیگیری این مشکل برگزار شد گفت : معارضینی سر راه این انتقال وجود داشت که قرارشد فرماندار شهرستان پاکدشت نظر مساعد آنها را به سرعت تامین کند.

محمد امامی امین گفت: نظرمساعد اداره کل منابع طبیعی استان تهران که با صدورمجوز موقت یکماهه برای رفع مشکل موضوعی بود که درکنار تامین منابع مالی توسط نیروگاه سیکل ترکیبی شهداء وشهرک های صنعتی استان تهران تا 15 اسفند ماه سال جاری از دیگر موضوعات وخروجی این جلسه بود.

وی افزود : رییس شرکت شهرک های صنعتی استان تهران قرار شد به صورت هفتگی این پروژه راپیگیری کند تا بتوانیم پایان فروردین ماه سال 99 آب را به این واحدهای تولیدی برسانیم .

نیروگاه سیکل ترکیبی شهدا 35 درصد برق مورد نیاز استان تهران و 7 درصد برق مصرفی کل کشور را تامین می کند که درکنار شهرک های صنعتی فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تشنگی واحدهای تولیدی پاکدشت بزودی

رفع تشنگی واحدهای تولیدی پاکدشت بزودی