مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-14سياسي

عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت وجود ایثارگران است


مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان و ایستادگی و مقاومت با غرور در برابر دشمنان به برکت ایثارگری شهدا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم علی اکبری ظهر امروز در همایش بررسی مشکلات امور ایثارگران استان که در سالن شرکت مخابرات استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان و ایستادگی و مقاومت با غرور در برابر دشمنان به برکت ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است.

وی افزود: در طول بیش از چهار دهه از انقلاب و بیش از سه دهه از جنگ تحمیلی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طبق سیاست های موجود کشور سعی بر این شده که کلیه دستگاه های کشور برای جامعه ایثارگران، خدمات رسان و یاری کننده باشند که با تلاش مسوولان باید کیفیت این خدمات نیز ارتقا یابد.

مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: در سال 95 قوانینی برای ایثارگران تصویب شد که 18 سیاست مشخص گردید و اقداماتی همچون صدور کارت شناسایی برای رزمندگان مصوب شد که دستور عملیاتی شدن این موضوع هفته گذشته صادر شد.

وی تشریح کرد: در کلیه استخدام های دولتی 30 درصد استخدامی ها به جامعه ایثارگران، رزمندگان و خانواده های آنان اختصاص می یابد و اجرای این قانون و افراد برای ورود به دستگاه ها بر مبنای قبولی آنان در آزمون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت وجود ایثارگران است

عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت وجود ایثارگران است